در حال بارگذاری
در حال بارگذاری

موتورولا اج 50 فیوژن: میان‌رده‌ای که حرف‌های زیادی برای گفتن دارد

موتورولا با رونمایی از «اج 50 فیوژن» (Edge 50 Fusion)، ویترین محصولات سری اج 50 خود را تکمیل کرد. این گوشی هوشمند که به عنوان “گزینه‌ای متعادل” در این سری شناخته می‌شود، پس از معرفی اج 50 پرو و اج 50 اولترا با مشخصات برجسته‌تر، به بازار عرضه می‌شود. با ما در دیجی رو همراه

موتورولا اج 50 فیوژن

موتورولا با رونمایی از «اج 50 فیوژن» (Edge 50 Fusion)، ویترین محصولات سری اج 50 خود را تکمیل کرد. این گوشی هوشمند که به عنوان “گزینه‌ای متعادل” در این سری شناخته می‌شود، پس از معرفی اج 50 پرو و اج 50 اولترا با مشخصات برجسته‌تر، به بازار عرضه می‌شود. با ما در دیجی رو همراه باشید.

نمایشگر و طراحی

موتورولا اج 50 فیوژن به یک نمایشگر خمیده 6.7 اینچی با پنل pOLED و رزولوشن فول اچ دی پلاس مجهز شده است که تجربه بصری فراگیری را به ارمغان می‌آورد. طراحی این گوشی با حاشیه‌های باریک و حفره‌ای کوچک در قسمت بالای صفحه، ظاهری مدرن و چشم نواز به آن بخشیده است.

موتورولا اج 50 فیوژن

عملکرد پردازشی و حافظه

در نسخه‌های اروپایی، خاورمیانه‌ای و آفریقایی این گوشی، تراشه پردازشی قدرتمند اسنپدراگون 7 اس نسل 2 نهفته است به عنوان قلب تپنده دستگاه در نظر گرفته شده و در کنار حداکثر 12 گیگابایت حافظه رم و 512 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی داخلی در دسترس می‌باشد که عملکردی روان و سریع را برای کاربران به ارمغان می‌آورند. مدل‌های عرضه شده در آمریکای لاتین نیز از تراشه اسنپدراگون 6 نسل 1 و حداکثر 12 گیگابایت حافظه رم و 512 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی داخلی بهره می‌برند.

موتورولا اج 50 فیوژن

دوربین‌ها

سیستم دوربین موتورولا اج 50 فیوژن شامل دو دوربین در بخش پشتی است. دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی این گوشی با استفاده از سنسور LYT-700C، لنزی با گشودگی دیافراگم f/1.88، پیکسل‌های 1.0 میکرومتری و لرزشگیر اپتیکال (OIS) تصاویر باکیفیتی را ثبت می‌کند. دوربین کمکی نیز یک دوربین فوق عریض 13 مگاپیکسلی است که قابلیت عکاسی ماکرو را هم ارائه می‌دهد. علاوه بر این‌ها، در بخش جلو شاهد دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی هستیم که درون حفره‌ بالای نمایشگر قرار گرفته است.

موتورولا اج 50 فیوژن

نرم افزار و قابلیت‌های هوش مصنوعی

موتورولا اج 50 فیوژن به طور پیش فرض با سیستم عامل اندروید 14 و رابط کاربری اختصاصی موتورولا تحت عنوان Hello UX عرضه می‌شود. این رابط کاربری از هوش مصنوعی برای تولید تصاویر پس‌زمینه سفارشی و همچنین Motorola Smart Connect برای یکپارچه‌سازی و اتصال ساده با کامپیوترهای برند لنوو استفاده می‌کند. moto AI، دیگر قابلیت قابل توجه این گوشی است که امکان تنظیم سرعت شاتر در برنامه دوربین، مدیریت ردیابی فوکوس خودکار و بهینه‌سازی مناطق روشن و تاریک عکس‌ها و دقت رنگ‌ها را در آن‌ها را فراهم می‌کند.

سایر ویژگی‌ها

باتری 5000 میلی آمپر ساعتی اج 50 فیوژن با فناوری شارژ سریع 68 وات TurboPower، خیال کاربران را از بابت طول عمر باتری راحت می‌کند. این گوشی هوشمند همچنین دارای استاندارد IP68 برای مقاومت در برابر نفوذ آب و گرد و غبار است و از نمایشگر و دوربینی با تأییدیه پنتون (Pantone) بهره می‌برد که نشان‌دهنده دقت بالای رنگ‌ها در آن است.

موتورولا اج 50 فیوژن با ارائه تعادلی مناسب بین مشخصات و قیمت، گزینه‌ای مناسب برای اغلب کاربران به شمار می‌رود. این گوشی از نمایشگری زیبا، دوربینی باکیفیت، عملکردی قابل قبول و باتری قدرتمندی بهره می‌برد و می‌تواند نیازهای طیف وسیعی از کاربران را برآورده کند.

Sina Farahi

برچسب ها:

0 نظرات

ارسال نظرات