در حال بارگذاری
در حال بارگذاری

شیائومی سیوی 2 در راه است؛ مشخصات فاش شدند

شیائومی سیوی سپتامبر سال گذشته معرفی شد و توانست به موفقیت خوبی در بازار چین دست پیدا کند. این گوشی از مشخصات خوبی مانند صفحه نمایش اولد 120 هرتزی، شارژ سریع 55 وات و قیمت جذاب برخوردار بود، اما متأسفانه هرگز به بازارهای جهانی راه پیدا نکرد. حال، به نظر می‌رسد شیائومی در حال آماده‌سازی

شیائومی سیوی

شیائومی سیوی سپتامبر سال گذشته معرفی شد و توانست به موفقیت خوبی در بازار چین دست پیدا کند. این گوشی از مشخصات خوبی مانند صفحه نمایش اولد 120 هرتزی، شارژ سریع 55 وات و قیمت جذاب برخوردار بود، اما متأسفانه هرگز به بازارهای جهانی راه پیدا نکرد. حال، به نظر می‌رسد شیائومی در حال آماده‌سازی برای عرضه نسل دوم این سری با نام شیائومی سیوی 2 (Xiaomi Civi 2) است و امیدواریم این بار شاهد عرضه جهانی آن نیز باشیم. با دیجی رو همراه باشید.

بر اساس اطلاعاتی که افشاگر مشهور Digital Chat Station منتشر کرده، شیائومی سیوی 2 در دست ساخت است اما برخلاف انتظار بسیاری از علاقه‌مندان، قرار نیست تغییراتی اساسی و بزرگ داشته باشد. این گوشی جدید به تراشه «اسنپدراگون 778 جی پلاس» مجهز بوده و این بزرگترین تغییر در مقایسه با نسل قبلی خواهد بود.

علاوه بر این، شیائومی سیوی 2 سیستم عامل اندروید 12 را با رابط کاربری MIUI 13 به صورت پیش فرض بر روی خود نصب شده خواهد داشت که البته جای تعجبی هم ندارد. به نظر می‌رسد سایر بخش‌ها بدون تغییر باقی مانده و با این حساب شاهد همان فناوری شارژ، دوربین‌ها و نمایشگر نسل فعلی خواهیم بود. حتی گفته می‌شود که طراحی کلی بدنه هم هیچ تغییرات اساسی نخواهد شد.

از نظر عملکرد، اسنپدراگون 778 جی پلاس در مقایسه با مدل غیر پلاس خود، 20 درصد عملکرد CPU و GPU را افزایش می‌دهد. در نتیجه، شیائومی سیوی قاعدتاً باید بهترو سریع‌تر از مدل قبلی خود باشد. البته، در عمل و استفاده روزمره شاید این تفاوت زیاد به چشم نیاید. در حال حاضر، هیچ اطلاعاتی از تاریخ عرضه شیائومی سیوی 2 وجود ندارد و ممکن است چند ماه با ورود آن به بازار فاصله داشته باشیم. اما مطمئناً سوال اصلی برای ما این است که آیا این گوشی به بازارهای جهانی راه خواهد یافت یا نه، که پاسخ این سؤال هم در آینده مشخص خواهد شد.

شیائومی سیوی

مشخصات و ویژگی‌های شیائومی سیوی 2

با توجه به آنچه که گفته شد، برای پی بردن به مشخصات شیائومی سیوی 2 کافیست تا مشخصات نسخه فعلی را مرور کنیم. شیائومی سیوی 2 احتمالاً به صفحه نمایش اولد 6.55 اینچی با وضوح فول اچ دی پلاس مجهز بوده و نرخ به‌روزرسانی 120هرتز و شیشه محافظ گوریلا گلس 5 را نیز حفظ خواهد کرد. این گوشی همچنین یک دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی داشته و در بخش پشت بدنه هم از یک دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی به همراه سنسورهای کمکی فوق عریض 8 مگاپیکسلی و ماکرو 2 مگاپیکسلی بهره خواهد برد.

در بخش سخت افزاری نیز شیائومی سیوی 2 با تراشه اسنپدراگون 778 جی پلاس، حداکثر 12 گیگابایت رم LPDDR4X و حداکثر 256 گیگابایت حافظه UFS 2.2 همراه خواهد بود. این گوشی احتمالاً دارای باتری 4500 میلی آمپر ساعتی با شارژ سریع 55 وات بوده و از یک اسکنر اثر انگشت نیز در زیر نمایشگر خود استفاده خواهد کرد.

در انتها شایان ذکر است که برخی شایعات حاکی از عرضه شیائومی سیوی پرو هستند که البته فقط زمان مشخص خواهد کرد که شیائومی واقعاً چه برنامه‌ای را برای این سری در نظر دارد.

Sina Farahi

برچسب ها:

0 نظرات

ارسال نظرات

آخرین نظرات