در حال بارگذاری
در حال بارگذاری

مشکلات اخیر سامسونگ الکترونیکس، اعتراض سهام‌داران را به دنبال داشت

پی کاهش اعتماد مصرف کنندگان، عده ای از سهام داران خرد سامسونگ به انتصاب رو تائه مون به عنوان مدیرداخلی رأی منفی دادند.

از آن جایی که سامسونگ الکترونیکس اخیراً با مشکلات متعددی از قبیل گزارش های منفی GOS (سرویس بهینه سازی بازی) و هک سرور روبه رو شده، اعتماد مصرف کنندگان را از دست داده است. به همین دلیل، سهام داران خرد اقدامی جمعی را به صورت آنلاین آغاز کردند.

دونگا می نویسد، در رأی گیری الکترونیکی آنلاینی که در روزهای ششم و پانزدهم، یعنی در آستانه ی برگزاری گردهمایی سهام داران سامسونگ الکترونیکس در تاریخ شانزدهم برگزار شد اخیراً برخی از سهام داران به انتصاب رو تائه مون، رئیس بخش تجاری، به عنوان مدیر داخلی رای منفی دادند.

درخواست فزاینده ای از سوی برخی جوامع آنلاین مبنی بر اینکه مدیریت باید در قبال این وضعیت پاسخگو باشد وجود دارد. به طور خاص، یکی از کارمندان که خود را عضوی از سامسونگ الکترونیکس معرفی می کند، پیشنهاد جنبش سهام داران علیه انتصاب رو تائه مون و تصویب محدودیت دستمزد او را داده است.

خانواده ی جدید گلکسی S22 به دلیل داشتن قابلیت های قابل توجه طرفداران زیادی دارند، اما اخیراً با تعدادی اخبار بد مواجه شده اند. مدتی پیش گزارشی منتشر شد که اعلام می کند سیستم GOS گوشی های هوشمند گلکسی، عمداً عملکرد دستگاه در تعداد زیادی از اپلیکیشن ها را، به غیر از آن هایی که به آزمایش بنچمارک مربوط می شوند، کاهش می دهد. همین مسئله باعث شد شکایات مصرف کنندگان مبنی بر عدم عملکرد صحیح دستگاهشان افزایش یابد.

به همین دلیل، گیک بنچ، سایت جهانی سنجش عملکرد دستگاه های الکترونیکی، اعلام کرد پرچم داران چهار سال گذشته سامسونگ از جمله گلکسی S22 از لیست ارزیابی خود حذف می کند. این اولین باری است که گوشی هوشمند جدید سامسونگ الکترونیکس از لیست ارزیابی گیک بنچ حذف می شود. به جز گوشی های هوشمند شرکت های چینی مانند هواوی و وان پلاس، گفته می شود که این امر در این صنعت بی سابقه است.

در همان روز، شرکت هکر خارجی ای به نام Labsus ادعا کرد سرورهای سامسونگ الکترونیکس را هک و برخی از داده های محرمانه را افشا کرده است. این امر باعث ایجاد مشکلات امنیتی شده و سامسونگ الکترونیکس را در شرایط سختی قرار می دهد.

پس از رخ دادن چنین اتفاقاتی، سامسونگ الکترونیکس در اطلاعیه ای بیان کرد:

قصد داریم به روزرسانی نرم افزاری ای را پیاده سازی کنیم که گزینه های اولویت عملکرد را در اسرع وقت به GOS اضافه می کند.

Sina Farahi

برچسب ها:
zoomit

زومیت

zoomit
زومیت مرجع اخبار فناوری، آموزش، راهنمای خرید و بررسی‌ تخصصی محصولات الکترونیک، ویدیو و مشخصات فنی و مقایسه موبایل، لپ تاپ، کامپیوتر و خودرو.
مشاهده همه پست ها

0 نظرات

ارسال نظرات

آخرین نظرات